Sėkmę kiekvienas suprantame skirtingai
Irmantė Miliauskienė UAB „Medžio Aura“ vadovė, BNI Nevėžis klubo narė, bei direktorė konsultantė prisimena, jog prie klubo prisijungė prieš penkerius metus. Tik atėjus į BNI Irmantė suprato, jog savo vietos klube nenori niekam užleisti, ir kad „privalo“ čia būti dėl savęs ir savo verslo: „Mano verslas buvo pasiruošęs augimui, tik jis buvo be patirties ir be verslo ryšių. Aš pati stokojau pasitikėjimo savimi, buvo sunku „atstovėti“ prieš partnerius, vesti derybas.“ Irmantė džiaugiasi savo klube radusi patikimus, sėkmingus žmones, kurie visų pirma padėjo įveikti vidinius barjerus, o jų patirties dalijimasis ir patarimai turėjo įtakos tolimesnei verslo sėkmei: „Kaip šiandien prisimenu, kai vienas verslininkas iš BNI atvažiavo pas mane į įmonę individualiam susitikimui, ir stebėjo mano darbo procesus, kol pagaliau tarė: „Irmante, puiku, tu viską puikiai sugebi: ir klientą puikiai aptarnauji, ir sąskaitą išrašai, bet tai yra rutina, ką gali padaryti ir kitas. Turi išmokti deleguoti darbus.“ Tai buvo aukso vertės patarimas ir stiprus postūmis į priekį. Aš pradėjau augti. Mano verslas pradėjo augti.” Irmantė džiaugiasi, kad BNI ne tik suteikė taip reikiamų verslo žinių ir išaugino pasitikėjimą savimi, bet taip pat suteikia galimybę pirmam sužinoti, kas vyksta rinkoje ir nuolat palaiko “verslo pulsą”.
Sėkmės istorija
Irmantės istorija yra dar vienas pavyzdys, jog kiekvienas turime savo sėkmės istoriją ir sėkmę visi suprantame skirtingai: „Kai prisijungiau prie BNI organizacijos, visų pirma pokyčiai įvyko mano viduje: išmokau vertinti savo darbą, išmokau pelningiau parduoti, išmokau išsigryninti pelningiausius produktus ir susitelkti ties jais.” Narė pastebi, kad dažnas prie BNI prisijungęs narys pasakoja apie daugelį savo verslo sričių ir dažnai sulaukia ne tų rekomendacijų, kokių norėtų. Taip elgėsi ir ji pati kol BNI mokymų dėka nusprendė išsigryninti savo pelningiausią produktą ir kalbėti tik apie jį. Pristatymai tapo aiškesni, užklausos konkretesnės. Verslą sukoncentravus į medienos dažymo paslaugas, Irmantės verslo metinė apyvarta išaugo nuo 120 tūkst. iki 1.2 mln. EUR. Tikroji sėkmės formulė, anot jos yra tai, kad verslas per 5 metus keitėsi net kelis kartus. BNI mokymai ir bendruomenė vis įkvėpdavo pritaikyti ir išbandyti naujas idėjas: „Šiais pokyčių laikais labai svarbu laiku valdyti informaciją ir greitai prisitaikyti prie rinkos pokyčių. Mano verslo partneriai ir kolegos iš BNI Lietuva man padeda tai padaryti.”
Irmantė vadovaujasi posakiu: „Daryk tai, kas tau patinka, ir pinigai ateis savaime.“ Kažkada susitelkusi ties B2C sektoriumi, dabar perėjusi į B2B, Irmantė pamažu svajoja apie eksportą, kurį, kaip yra įsitikinusi, taip pat ras BNI verslo ryšių dėka. Narė nuoširdžiai tiki BNI organizacija ir dėkoja kiekvienam, kuris dalinasi.