Pirmas įspūdis - nevisada teisingas
Daiva Uselienė - MB „Grožio ir sveikatos tarnyba“ įkūrėja, lektorė bei 30 metų patirtį turinti kosmetologijos praktikė, prie BNI Neringa prisijungė Covid-19 pandemijos metu.
Pirmas įspūdis
Dėl karantino buvo ribojami abu narės verslai - grožio salonų veikla ir specialistų tobulinimo paslaugos, tad, kaip ji teigia, buvo visiškos nežinomybės metas. „Iki pandemijos, kuomet buvo stabilus laikas, atėjusi į pirmus klubo pusryčius, man nebuvo „Vau!“ įspūdžio ir tvirto noro prisijungti, priešingai – nesupratau, ko visgi jie renkasi ir dar taip anksti. Tačiau, pandeminiu laikotarpiu gavusi pakvietimą ir sutikusi dalyvauti online būdu vykstančiame klubo susitikime, pamačiau pažįstamų žmonių. Tai buvo žmonės, kurie pasižymėjo lyderystės savybėmis, žmonės, kurie man ilgą laiką buvo autoritetai. Visi buvo atsipalaidavę, linksmi. Aš nesupratau, kaip taip galima!? Mes gi visi buvome įtampoje, o klubiečiai buvo tokie laimingi! Tuo metu pagalvojau, kad jie ŽINO KAŽKĄ, ko aš nežinau, ir tai lėmė mano apsisprendimą“.
Klubo kultūra
Daiva prisimena, kad jau per pirmą mėnesį suprato, jog BNI Neringa turi savo kultūrą ir yra stiprus klubas, o narystės mokestis atsipirko jau per pirmą savaitę! Anot narės, labai jautėsi, kad klubo nariai vieningi ir jiems rūpi klubo sėkmė. Susitikimų metu buvo klausiama, ar kažkam yra sunku, kam reikia pagalbos? „Mano atveju, patys nariai ir jų artimieji iš karto pirko salonuose teikiamas paslaugas, kosmetiką. Jomis jie galėdavo pasinaudoti vos tik būdavo palengvinami suvaržymai. Tai buvo didžiulė paskata ir motyvacijos pliūpsnis.“ BNI tuo metu tapo svarbiu klientų šaltiniu, „čiupo“ Daivos verslą ir, kaip ji pati sako, kaip „garvežys“ ne tik ištraukė iš baisios nežinios, bet ir turėjo įtakos verslui išaugant 3 kartus.
Sėkmės istorija
Pandemijos suvaržymai liko jau praeityje, tad paklausus Daivos, kokia yra BNI rolė šiandieniniame kontekste, narė teigia: „Tapusi BNI nare, šalia vystomo grožio paslaugų ir specialistų tobulinimo verslo įkūriau elektroninę parduotuvę. Kūrimo procese dalyvavo BNI narių rekomenduoti programuotojai, teisininkai ir marketingo specialistai.“ Narė džiaugiasi radusi partnerį – BNI narį iš Izraelio, kurio dėka elektroninės parduotuvės lentynose nuguls unikalūs grožio ir sveikatingumo produktai. Taip pat iš BNI nario Daiva gavo pasiūlymą dalyvauti ES projekte, tapo Lietuvos medicininio klasterio nare ir tokiu būdu prisidėjo prie Lietuvos medicininio turizmo vystymo: „BNI nariai visada padeda greičiau ir efektyviau spręsti iškilusias problemas. Visada žinau, kad turiu būrį patarėjų ir pagalbininkų savo verslo klube, miesto arba šalies mastu.“ Narė teigia, kad BNI potencialas yra begalinis, ir dabar ji žengia sekantį žingsnį – dairosi į tarptautines rinkas. Paklausus, kaip BNI padeda tai įgyvendinti, narė atvira: „Mokymų sistemos ir kuriamos verslo kultūros pagalba tobulinamos verslumo, verslo reprezentavimo, bendravimo, tarpininkavimo ir kitos verslininkui aktualios kompetencijos. BNI suteikia visus įrankius, reikia tik išmokti jais pasinaudoti. Reikia būti aktyviam. Reikia įsitraukimo.“
Laimi besidalijantys
Gavusi visokeriopą pagalbą iš savo klubo narių, kada jos reikėjo labiausiai, Daiva pasiryžusi tą patį padaryti dėl kitų. Narė prisiėmė naują rolę ir šiemet taps klubo viceprezidente plėtrai: „BNI pakeitė ne tik mano verslą, bet ėmiau keistis ir aš pati. Pradėjau galvoti apie kitų verslų poreikius ir aktualijas.“ Daiva aktyviai bendradarbiauja su Latvijos BNI klubais ir jau „parsivežė“ gerųjų praktikų, kurias žada pritaikyti BNI Neringa.