Mano sėkmės formulė – kostiumas ir BNI ženkliukas
Tomas Burškys, 18-kos metų patirtį draudimo ir finansų srityje turintis UAB „Allianz“ atstovas bei ilgametis BNI Šaulys narys drąsiai sako, kad šiame versle BNI yra tobulas įrankis sėkmei pasiekti, atnešantis pastovų pardavimų srautą.
Tomas pasakoja apie situaciją, kuomet nuvažiavęs pas potencialų klientą su tikslu parduoti savo paslaugas, buvo maloniai nustebintas, jog pardavinėti nieko nereikėjo ir sandoris įvyko savaime: „Man atvykus žmogus pamatė, jog segiu BNI ženkliuką. Pasirodo jis BNI puikiai žinojo, tad pasitikėjimas ir bendra kalba atsirado iš karto, ir tokia istorija nėra vienintelė.“
Tomas sako, kad savo skyriuje yra pabuvojęs įvairiose rolėse, pradedant svečių koordinatoriaus, baigiant prezidento, tad BNI sistemą išmano labai gerai: „Buvo toks metas, kai galvojau, jog dėl savo 20-ties metų patirties viską žinau, viską moku, tačiau dėl skyriaus ir kiekvieno nario sėkmės turėjau laikytis BNI sistemos standartų ir taisyklių: dalyvauti savaitiniuose susitikimuose, dalyvauti mokymuose, organizuoti tam tikrą kiekį individualių susitikimų (verslo susitikimai, kuriuose ieškoma sinergijų ir galimybių rekomenduoti vienas kitą.) Galiausiai tai, ką dariau „iš reikalo“ atnešė vienareikšmiškos naudos ir BNI narystė per visą laikotarpį sugeneravo 125 887 EUR papildomų pajamų.“ Anot Tomo, dažnai kartoti informaciją apie save, ieškomus kontaktus, savo verslą yra gerai, nes dažnai būna taip, jog tave išgirsta ir prisimena tik iš kelinto karto.
Sukaupęs solidų klientų ir kontaktų ratą dar prieš prisijungiant prie BNI, Tomas sako, kad pagrindinis motyvas atnaujinti narystę jau penktiems metams yra pripažinimas, pažintys ir VIP klientų paieška: „Savo įmonėje aš esu ekspertas, patarėjas, tad ir BNI man yra svarbu skleisti žinią apie save, savo kompetenciją, konsultuoti ir pagelbėti kitiems.“
Tomas negaili gražių žodžių savo skyriui ir sako, jog BNI Šaulys yra tarsi didelė šeima, turinti bendrų tikslų ir strategiją tuos tikslus pasiekti.