Ilgesnė narystė – didesnė finansinė grąža
Tomas Maciukevičius, UAB Finansų biuras bendrasavininkas, sėkmingai vystydamas buhalterinių paslaugų šeimos verslą pajuto, jog jo rolė versle keičiasi ir, kad būtent gebėjimas kalbėti ir save „parduoti“ yra jo stiprioji pusė, o ne buhalterija. Tomas prisimena bandymus pardavinėti savo paslaugas šaltais skambučiais įmonių vadovams, ir dabar su šypsena sako: „Šias paslaugas yra labai sunku tikslingai pardavinėti, nes įmonėms pakeisti buhalterį yra gana sudėtinga, todėl mano skambutis didelės įtakos jų sprendimui nedarė.“ Šiandien Tomas yra BNI Aitvaras verslo klubo direktorius, liepos mėnesį minėsiantis 6-tus metus BNI organizacijoje. Direktorius atvirai dalinasi, kodėl prisijungė prie BNI, kokia buvo jo kelionė ir tvirtai teigia: „kuo ilgesnė narystė – tuo didesnę finansinę naudą gauni.“
Kodėl prisijungėte prie BNI? Ar versle susidūrėte su tam tikrais iššūkiais, kuriuos norėjote įveikti?
Mano atėjimo į klubą priežastis buvo ne verslo, nes verslas klostėsi puikiai, o asmeninių problemų sprendimas. Supratau, kad buhalterijai didelio pašaukimo neturiu, ir esu geresnis pardavėjas, negu buhalteris. Kurį laiką bandžiau pardavinėti mūsų paslaugas šaltais skambučiais, tačiau greitai pamatėme, kad visi mūsų klientai ateina per rekomendacijas ir patys mus susiranda tada, kada reikia išspręsti dideles buhalterines problemas.
Monotonija ir negalėjimas pilnai savęs realizuoti savo versle mane pradėjo „dusinti“, tad iš bičiulio dar kartą gavęs pasiūlymą ateiti į BNI Aitvaras verslo pusryčius 2017 metais, sutikau. Didelių lūkesčių neturėjau, tiesiog norėjau kalbėti apie savo verslą, pamatyti, kuo gyvena kiti panašūs verslai. Vienintelis lūkestis buvo tai, kad narystė atsipirktų. Šis sprendimas pasiteisino 100 proc., nes per pirmus metus pavyko sugeneruoti apie 12-15 tūkst. papildomų pajamų.
Kas jums šioje organizacijoje didžiausia vertybė? Renginiai, mokymai, kontaktai, kt.?
Vienareikšmiškai - bendruomenė. Čia gali išspręsti visas savo problemas ir greitai rasti atsakymus į iškilusius klausimus. Puikiai atsimenu, kiek laiko anksčiau sugaišdavau ieškodamas vienokių ar kitokių paslaugų tiekėjų, nežinodavau ar kokybiškos bus paslaugos, ar padarys laiku. O dabar viską gali išspręsti per kelias valandas. Čia žmonės vienas su kitu nekonkuruoja, jie dalinasi savo kontaktais, viskuo ką išmano, ką žino. Būtent dėl tokių Givers Gain® žmonių BNI ir yra toks, koks yra, ir norisi čia būti.
Iš kur kyla toks besąlygiškas pasitikėjimas klubo nariais, jog drąsiai juos rekomenduojate ir naudojatės jų paslaugomis pats?
Mes esame griežtas klubas kokybės atžvilgiu, o ir BNI sistema yra reikli. Nuo klubo įkūrimo tapau viceprezidentu kokybei. Šis žmogus atsako už tai, jog kiekvienas narys laikytųsi BNI kokybės standartų, stebi narių statistiką, skaičius, esant poreikiui kalbasi su nariais, jeigu kažkurioje vietoje jam sekasi sunkiau. Ši rolė man labai artima, nes mano verslo pamatas būtent ir yra kokybė, ne kiekybė. Man buvo svarbu, kad klube viskas veiktų kaip laikrodis, nes natūralu, kad nauda bus visiems tada, kai visi nariai bus vienodai įsitraukę, kokybiški ir sėkmingi.
Kas jus skatina tęsti narystę 6-erius metus?
Pirmas dalykas, pasitraukus, manau, verslas nenukentėtų, bet nukentėčiau aš asmeniškai. Grįžčiau į tą pačią rutiną bei socialinį ratą, kuriame ir buvau. Prarasčiau savaitinį susitikimą su jau draugais tapusiais nariais, kurio metu ne tik „pasikraudavome“ gerai savaitės pradžiai, bet taip pat ir dalindavomės naujausiomis verslo naujienomis. Kitas dalykas, jaučiu atsakomybę prieš klubą. Po dviejų metų narystės, tapau klubo direktoriumi. Man tai yra didelis įsipareigojimas, į kurį žiūriu itin atsakingai. Pasiekėme labai gerų rezultatų ir tai mane motyvuoja, noriu ir toliau vesti klubą į sėkmę, nes dėl kiekvieno nario sėkmės ar nesėkmės jaučiu džiaugsmą arba apmaudą. Noriu, kad BNI Aitvaras skristų aukštai, kaip jam ir priklauso.
Kiekvienas mes turime savo „sėkmės istorijos“ supratimą. Kokia yra jūsų „sėkmės istorija“?
Prie BNI prisijungiau neturėdamas jokio finansinio tikslo. Čia atėjau ne su tikslu uždirbti, o su tikslu būti tarp panašiai mąstančių, panašias problemas sprendžiančių ir savo žiniomis bei patirtimi besidalinančių žmonių. Dėl mano verslo srities, man labai sunku tikslingai pardavinėti savo paslaugas, tad ką dariau BNI – tiesiog buvau, save pristačiau ir garantavau savo paslaugų kokybę. Šiandien BNI generuojamos pajamos palyginus su pirmaisiais metais išaugo 10 kartų, ir per metus sugeneruoja daugiau negu 100 tūkst. papildomų pajamų. Paslaugų sektoriui tai yra ženkli suma. Kuo ilgesnė narystė, tuo didesnė finansinė grąža: užmegzti santykiai, įgyvendinti projektai, perprasta sistema ir įsitraukimas į verslo bendruomenę sukuria savaeigę rekomendacijų mašiną.