Dialogo galia
Prisijungimas
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „ASTERI” įkūrėja Joana Šaulienė prie BNI Baltia prisijungti nusprendė prieš kiek daugiau nei metus. Joana pasakoja, jog žengiant pirmuosius žingsnius konkurencingoje verslo rinkoje jai reikėjo panašiais iššūkiais gyvenančios, arba jau juos įveikusios bendruomenės: „Kai kuri verslą – sprendimus dažniausiai priiminėji vienas, arba lydimas verslo konsultantų. Bendruomenė, kurioje dalinamasi gerosiomis praktikomis ir tikrais išgyvenimais (verslo konsultantai neretai dalinasi bendriniais patarimais), man buvo didelė vertybė ir ta vieta, kurioje norėjau būti, įsisavinti žinias, dalintis savo profesine patirtimi ir bendrai siekti skyriuje susibūrusių verslų tikslų.”
Pirmieji metai
Joana sako, kad pirmaisiais metais buvo „karšta”, nes prie agentūros valdymo prisidėjo ir didelis noras pažinti narius bei perprasti BNI sistemą: „Kiekvienas susitikimas įkvėpė naujoms idėjoms, galimiems iššūkių sprendimams, naujiems projektams, naujoms partnerystėms. Kartais pakanka išgirsti vieną, paprastą sakinį, tačiau jis gali privesti prie didelių pokyčių kasdieniuose procesuose.” Joana ypatingai vertina BNI suteikiamą galimybę užmegzti dialogą ir sako, jog dažnai žmogus pats nesupranta, kiek daug įtakos padaro kitam: „Esu už bendravimą, už susitikimus, už kasdienius pokalbius ir matymą bei girdėjimą plačiai. Mes vieni kitiems galime labai daug duoti, kiekvienas kasdien augame, sprendžiame iššūkius, randame sprendimus, užmezgame pažintis.”
Sėkmės istorija
Joana džiaugiasi, jog per metus turėjo beveik 100 susitikimų, kurie virto rekomendacijomis, sugeneravusiomis Joanos verslui 55 tūkst. EUR papildomų pajamų. Verslas išaugo nuo vienos asistentės iki 5 žmonių komandos, taip pat stipriai išsiplėtė ilgalaikių agentūros klientų bei partnerių ratas, auginančių „ASTERI” paslaugų vertę: „Per šį laiką brendau aš, kaip verslininkė, brendome kaip komanda, brendo ir augo mūsų tikslinių klientų ratas – tokių verslų, su kuriais norėjome dirbti patys, kokius svajojau pritraukti, kurdama naują skaitmeninės rinkodaros paslaugų agentūrą itin konkurencingoje rinkoje.”