BNI® Lietuva - 3+1 vertės pasiūlymas
Nors BNI® organizacijoje rimtai žiūrime į išmatuojamą finansinę naudą nariams, tai nėra tikslas savaime, o daugiau rezultatas to, kuo gyvena mūsų bendruomenės nariai. Vidmantas Bacys, Vilniaus klubo BNI® Nemunas ilgametis narys, UAB „Akvatechnika“ atstovas dalinasi savo įžvalgomis, kokias vertes mato BNI® organizacijoje.
Pažintys pažintys pažintys
Ko gero geriausia ir daugiausiai naudos duodanti – pakankamai platus pažinčių ratas. Tie žmonės, kurie yra klube, tapo kolegomis – su kai kuriais turim ne tik verslo, bet ir asmeninių reikalų. Be to, BNI® yra labai įdomus ne tik smulkiam verslui, bet ir žinomesniems verslams – šalia tų „startuolių“, smulkių verslų, ateina žmonės gana žinomi, su kuriais užmegzti ryšį paprastai labai sudėtinga.
Gretai ir kokybiškai
Reikėjo durų, nudažyti sienas, apšvietimą padaryti – su visais tiekėjais suderinau per 15 minučių. Kokybė irgi faktorius – kadangi susitinkam kiekvieną savaitę, matomės, bendraujam, natūralu, kad padaro gerai, nes vis tiek reikia toliau bendrauti. Čia, BNI®, mūsų santykiai yra ilgalaikiai, o ilgalaikiai santykiai įpareigoja narius vienas kitą geriau aptarnauti.
Ranka pasiekiama tikslinė auditorija
BNI® - puikiausia vieta pristatyti naujus produktus ir sulaukti labai vertingų reakcijų. Čia susirenka mano tikslinė auditorija, todėl sutaupau tirdamas rinką tiesiog pusryčių metu. Ir ta informacija, kurią gaunu iš patikimų žmonių, yra neįkainojama.
O kur ta finansinė sėkmė?
Paklausite, tai kokią gi realią finansinę naudą per daugiau nei trejus narystės metus pavyko pasiekti? Nei daug, nei mažai– daugiau nei 200 000 eurų rekomendacijų apyvarta:
Kaip tokiam produktui, kuris nėra kasdieninis, tai sakyčiau, kad mums pakankamai gerai. Be to, matau tendenciją, kad su kiekvienais metais mūsų žinomumas, augimas didėja, o ir pardavimų atsiranda daugiau. O kadangi mūsų produktas nėra pirmo būtinumo prekė, reikia laiko, kad pardavimai pribręstų.