BNI sistema – atviras rinkodaros vadovėlis ir šios srities profesionalams
„Didžiausia BNI vertė – papildomas rinkodaros ir pardavimų kanalas verslui“, sako Rasa Kruopaitė-Lalienė, integruotos komunikacijos ekspertė ir UAB „Projektai kitaip“ įkūrėja. Daugiau nei 20 metų komunikacijos ir rinkodaros srityje dirbanti profesionalė įgyvendino ne vieną svarbų verslo ar socialinį projektą.
„Turiu tvirtą nuomonę, lankstų, bet vertybėmis grįstą veiklos stilių. Poreikis nuosavam verslui kilo iš noro praleisti daugiau laiko su vaikais. Visada vertinu rezultatą, o ne procesą, todėl supratau, kad derinti vaikų auginimą ir savo profesinę veiklą galiu dalindamasi savo žiniomis. Mano patirtis ir gebėjimai padėjo verslams pasiekti ne vieną sėkmingą projektą. Pirmieji, o vėliau ir visi kiti klientai pasirinko mano paslaugas per rekomendacijas. O kur geriau dalintis rekomendacijomis nei tarptautinėje BNI organizacijoje.
„Pirmieji, o vėliau ir visi kiti klientai pasirinko mano paslaugas per rekomendacijas. O kur geriau dalintis rekomendacijomis nei tarptautinėje BNI organizacijoje.“
Moteris prisimena: „būdama vilniete, gavau pasiūlymą prisijungti prie BNI Nevėžis klubo Aukštaitijos sostinėje bei gimtajame Panevėžyje. Įvertinusi tai, jog Vilniuje daug didesnė konkurencija, o Aukštaitijoje daug pramonės įmonių, nutariau priimti kvietimą prisijungti prie skyriaus. Pirmasis bandymas prisijungti prie stipraus ir didelio klubo nebuvo patvirtintas, nes skyriuje jau veikė mano atstovaujamos srities įmonė. Vėliau sulaukiau skambučio, kad vieta atsilaisvino, tačiau skyriaus narių sudėtis jau buvo pasikeitusi.
Sunki pradžia nesustabdė narės. Atkaklumas ir lyderystė leido Rasai prisidėti prie skyriaus kokybinio pokyčio. „Prisijungus man, komanda jau buvo nubyrėjusi, ėmė atrodyti, kad tuščiai investavau į narystę ir gaištu laiką važinėdama į skyriaus susitikimus kitame mieste.
Esu atkakli, visada siekiu tikslo, todėl prieš mesdama BNI kelionę, nusprendžiau veikti aktyviai pagal BNI organizacijos, kuri sėkmingai veikia visame pasaulyje, taisykles. Jei veikia kitiems, turi veikti ir man. Keli nariai pasinaudojo mano paslaugomis, rezultatai buvo matomi. Vienam kolegai padėjau vos per kelis mėnesius įvesti produkciją į vieną didžiausių prekybos centrų Lietuvoje. Žinia apie mano įgyvendintus projektus sklido Iš lūpų į lūpas. Po vienerių metų narystės, klientai pradėjo patys mane susirasti.
Rasa dalinasi, kad po vieno pokalbio skyriaus kolega pasakė: „tavo misija yra padėti smulkiam ir vidutiniam verslui augti. Gavau pasiūlymą prisidėti prie skyriaus lyderystės komandos ir stojau užimti viceprezidentės kokybei rolę. Mačiau, ką galima skyriuje pagerinti. Mano ir skyriaus direktorės konsultantės vizija dėl klubo vystymo krypties sutapo, todėl nedvejodama priėmiau jos iššūkį: „Gavai susilpnėjusi klubą, užaugink jį ir augsi pati“. Šiandien esu BNI Nevėžis skyriaus prezidentė ir kartu su lyderystės komanda esame stiprus branduolys bei siekiame sukurti vietą, kurioje verslai atrastų naujas augimo galimybes.”
„Šiandien esu BNI Nevėžis skyriaus prezidentė ir kartu su lyderystės komanda esame stiprus branduolys bei siekiame sukurti vietą, kurioje verslai atrastų naujas augimo galimybes.”
BNI - unikali organizacija, kurioje pastebiu taikomas geriausias pasaulyje vidinės komunikacijos ir verslo vystymo praktikas. Tai tarsi vadovėlis perkeltas į gyvenimą. BNI – verslo planavimo ir vystymo gidas, atliekantis mentoriaus funkciją, kuri aktuali ne tik didelėms korporacijoms, bet ir smulkaus bei vidutinio dydžio verslo įmonėms. Esu įsitikinusi, jeigu kiekvienas narys gaus naudą: asmeninę ar verslo, jis drąsiai BNI rekomenduos kitiems. Sėkmingas BNI narys – geriausias organizacijos ambasadorius, kaip versle – laimingas darbuotojas, geriausia reklama.
„BNI - unikali organizacija, kurioje pastebiu taikomas geriausias pasaulyje vidinės komunikacijos ir verslo vystymo praktikas. Tai tarsi vadovėlis perkeltas į gyvenimą.”
Ne tik BNI Nevėžio 30-ies žmonių skyriaus komanda, bet ir kolegos iš kitų BNI skyrių Lietuvoje ir užsienyje yra ir potencialūs mano paslaugų pardavėjai, skleidžiantys žinią apie įmonės teikiamas paslaugas ir taip pritraukiantys naujus klientus, projektus. Jie taip pat yra motyvuojantys mentoriai, užkrečiantys pozityvumu. BNI – tai žmonės su tikromis istorijomis, įkvepiantys eiti pirmyn ir stiebtis aukštyn.
Turiu išsikėlusi tikslą – kiekvieną mėnesį augti 30% lyginant su praėjusiais metais. BNI prisideda prie mano įmonės augimo. Komanda išaugo iki 6 žmonių, tad galime pasiūlyti integruotas komunikacijos ir rinkodaros paslaugas iš vienų rankų. Tačiau norint, kad BNI kanalas veiktų dar geriau, reikalingas stiprus skyrius. Noriu kurti skyrių, kuris būtų sėkmingas ir gerbiamas visame Aukštaitijos krašte.